بایستههای رسانه پردازی در مواجهه با بحران بیماری کرونا
مسئولیت سنگین رسانهها در مواجهه با بحران های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. قدرت و حوزه نفوذ رسانهها در افکار عمومی مردم و نقش تاثیرگذار آن در شکل دهی به افکار عمومی، باعث شده است تا متخصصان حوزه رسانه و مدیریت بحران، رسانهها را به عنوان یکی از مهم ترین عناصر و ابزارهای مدیریت بحران معرفی کنند.
دپارتمان: دفتر مطالعات تصویر اجتماعی
تصویر:
اندیشکده: اندیشکده افرا
نوع: گروه ویژه سیاست پژوهی کرونا
سال انتشار: ۱۳۹۹