مسئولیت سنگین رسانه‌ها در مواجهه با بحران های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. قدرت و حوزه نفوذ رسانه‌ها در افکار عمومی مردم و نقش تاثیرگذار آن در شکل دهی به افکار عمومی، باعث شده است تا متخصصان حوزه رسانه و مدیریت بحران، رسانه‌ها را به عنوان یکی از مهم ترین عناصر و ابزارهای مدیریت بحران معرفی کنند.
دپارتمان: دفتر مطالعات تصویر اجتماعی
تصویر:
اندیشکده: اندیشکده افرا
نوع: گروه ویژه سیاست پژوهی کرونا
سال انتشار: ۱۳۹۹

درج دیدگاه

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۳ + ۵ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎